Muitinės tarpininkavimas
- Dokumentų paruošimas pagal galiojančius muitinės įstaigų reikalavimus;
- Muitinės dokumentų pildymas: muitinės tarpininkai gali savo klientams sutvarkyti muitinės dokumentus:
- bendrojo administracinio dokumento (BAD) pildymas (importo, eksporto, tranzito procedūroms);
- kitos muitinės procedūros. - „Intrastat“ ataskaitų rengimas ir pateikimas muitinės įstaigai: Vadovaujantis statistikos departamento prie Lietuvos Respublikos vyriausybės generalinio direktoriaus isakymu dėl 2009 m. intrastate ribų nustatymo, 2008 m. spalio 31 d. Nr. DĮ-205, Vilnius, yra privalomas “ Intrastat “ ataskaitų rengimas ir pateikimas muitinės įstaigai.
- Sutartinių klientų atstovavimas muitinėje: Atstovaudami klientams muitinėje, atliekame už juos visas su muitine susijusias procedūras – ne tik parengiame dokumetus, bet fiziškai atstovaujame krovinio tikrinimo metu, bendraujame su muitinės pareigūnais. Užsakovui pageidaujant už papildomą mokestį atstovaujame užsakovui Teritorinėje muitinėje ar Muitinės departamente sprendžiant klausimus, susijusius su užsakovo prekių deklaravimu Mūsų klientai gali viską patikėti savo srities specialistams, negaišti savo brangaus laiko ir užsiimti savo tiesiogine veikla. Norint tapti mūsų klientu, reikia pasirašyti muitinės tarpininkavimo sutartį.
- Konsultavimas muitinės klausimais (sutartinių klientų): mūsų klientai turi galimybę gauti konsultaciją prieš įvežant/išvežant prekes į/iš Europos Sąjungos. Suteikiam informaciją apie įvežamų prekių muitų, akcizų mokestį, informuojame apie esminius įstatymo pakeitimus bei kitus svarbius dalykus, susijusius su kliento importuojamomis prekėmis.
- Fiskalinio agento paslauga, skirta užsienio kompanijoms, atliekančioms importo ir eksporto procedūras Lietuvoje;
- Muitinės procedūrų kontrolė: Laikino prekių įvežimo/išvežimo iš/į trečiųjų šalių terminų kontrolė.